2011. május 21., szombat

Untam a sima csokis muffint...


... ezért úgy gondoltam kicsit feldobom:D igazán nem nehéz, csak egy kis ötlet és az eredmény otthoni cukrász-kreálmányok(:

Csokis muffin
Hozzávalók:
12,5 dkg puha vaj
12,5 dkg porcukor
2 tojás
15 dkg liszt
kb 3g sütőpor

Krém: 1 csomag vaniliás puding
Fehérhab: 2 tojásfehérje, 1 cs habfixáló, 2 ek cukor

Elkészítés:
1.A sütőt előmelegítem 180°C-ra.
2.A tészta hozzávalóit a felsorolás sorrendjében összekeverem. Muffinpapírral kibélelt sütőformába kanalazom a tésztát és kb 15 perc alatt megsütöm.
3.A vaníliás pudingot a leírás alapján elkészítem, de csak 3 dl tejjel, hogy sűrűbb legyen.
4.A kihűlt muffinok tetjét kicsit kivájom, oda töltöm a krémet.
5.A sütőt felmelegítem 230°C-ra. A fehérhabhoz a tojásfehérjéket habosra verem a habfixálóval meg a cukorral. Mivel nekem nem lett elég kemény így a sütik tetejére kanalaztam a habot. (ha kellően kemény akkor elvileg csillag lyukú habzsákkal szépen ki lehet díszíteni a sütiket) vissza teszem a sütőbe és kb 5 perc alatt aranybarna lesz a teteje.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése